SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Wednesday, January 26, 2011

Pemantauan Pertama 2011

Sampai di sekolah, aku minta Kak Timah fotostat lembaran kerja. Aku masuk ke bilik guru. Kemudian Kak Wati datang dan maklumkan dia hendak pantau PK ( Pendidikan Kesihatan). Patutlah aku malas je hendak buat persediaan alatan ABM untuk BM. Aku lebih banyak membuat persediaan untuk PK. Cuma kelam kabut sikit sebab kena ambil radio,cari cd lagu. Aku minta Cikgu Supian pinjamkan ABM orang perempuan dan orang lelaki untuk dijadikan bahan maujud. Tepat jam 8.30 pagi, kak wati masuk. Aku sudah bersedia dengan alatan dan bahan pengajaranku. Alhamdulillah..murid-muridku Tahun 1 ini..berfikiran matang dan memberi respon yang baik semasa pengajaranku. Murid-murid yang aktif, aku letak di barisan hadapan. Aku panggil mereka ke hadapan. Mereka berani. Mereka tidak menunjukkan sikap kurang senang apabila aku menunjukkan patung orang itu. Tepat pukul 9.00 pagi..tamat pengajaranku. Terima kasih Kak Wati. Teguran dan nasihat yang membina telah diberikan. Aku akan perbaiki kelemahan itu. Terima kasih juga kepada Cikgu Supian dan Kak Lela yang membantuku sebelum pemantauan bermula.

No comments:

Post a Comment