SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Thursday, January 13, 2011

Mesyuarat EMIS yang pertama 2011

Tepat pukul 2.00 petang aku bergegas ke SK Bukit Hampar. Mengambil Kak Arija yang sama-sama hendak menghadiri mesyuarat. Sampai di pekarangan STAR, aduh...susah gak nak parking kereta. Sewaktu hendak memusing kereta, tiba-tiba jaga datang dan beritahu tempat parking lain. Aku bukan hendak letak di sini...ishk apa la. Aku lihat ada seorang guru di tingkat dua bangunan di hadapan kami. Guru itu memandang je. Eleh..aku bukannya nak langgar kereta dia. Dia memandang dengan muka yang serius..tak da kemesraan langsung di wajahnya. Apa la...Akhirnya kami parking di tempat lain. Mesyuarat di tingkat tiga.
Mesyuarat yang diadakan bukan sahaja mesyuarat emis tetapi mesyuarat ict. Kedua-dua berkaitan dengan tugasku di sekolah. Maklumat yang aku dapat daripada En.Saharudin,unit ICT, mulai Februari 2011, schoolnet akan dibayar. ADSL,RM598. Kemudian mesyuarat EMIS, mesti kemas kini data sehingga 15 Januari dan berakhir 17 Januari 2011. Mesyuarat habis pada pukul 3.30 petang. Aku terus keluar. Selepas menghantar Kak Arija, aku singgah di bandar.

No comments:

Post a Comment