SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Saturday, January 22, 2011

Kerja...Jalan

Hari ini hari sekolah ganti sempena Tahun Baru Cina. Jadual hari Isnin. Selepas habis sekolah, aku bergegas pulang ke rumah, ambil Mas dan hantarnya ke hospital,tempat kerjanya. Sebelum ke rumah Kak Ana, aku pergi mengambil rotact..fuh..lega dah ada rotact.. Kemudian aku pergi ke rumah Kak Timah. Kami bergerak ke rumah Kak Ana. ALAMAK!!! Sal..Lupa.Hehehehe..Patah balik semula. Setelah ambil Sal,barulah pergi ke rumah Kak Ana. Kami berada di rumah Kak Ana sehingga Maghrib. Pukul 8.15 malam, baru balik. Aku hantar Sal dan anak-anaknya. Kemudian pergi ambil gambar Mas. Hantar Kak Timah balik. Hampir sampai rumah, Mas tel. Aku sampai di rumah..mandi. lepas tu..pergi ambil mas di hospital Segamat. Malam ni aku lepak di rumahnya.

No comments:

Post a Comment