SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Wednesday, January 19, 2011

Batuk

Selepas selesai membuat pembayaran insurans keretaku, aku pergi ke klinik. Aku rasa badanku panas, batuk dan hendak selsema. Aku biasa pergi ke Klinik Aisyah. Setelah mendaftar, aku tunggu seketika. Kemudian namaku dipanggil dan aku dipersilakan masuk. Aku jumpa doktor. Aku maklumkan padanya aku batuk. Doktor melaporkan laporan perubatanku sepanjang dengannya, batuk dan sakit kerongkong. Aku memberitahu doktor, aku fobia dengan batuk. Setelah membuat pemeriksaan doktor, ALhamdulillah, paru-paruku tiada masalah. Bersih katanya. Jadi, doktor hanya memberiku ubat batuk sahaja. Pulang di rumah, aku rasa badanku lemah. Pukul 6.15 petang, aku cari ubat demam selsema di Farmasi Bahau. Selepas itu, aku membeli makanan dan pulang. Malam, selepas makan, aku makan ubat. Aku tidur awal malam ni dan tidak membuat apa-apa kerja.

No comments:

Post a Comment