SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Saturday, August 28, 2010

SSQS

Aku mula menyiapkan ssqs. Aku siapkan di rumah. Selepas solat terawih,aku mulakan operasi. Nak buat kat sekolah,tak da masa yang sesuai. Perlu tumpu pada pengajaran dalam kelas. Guru Besar juga sudah ingatkan aku berulang kali supaya menyiapkan SSQS sebelum 30 Ogos 2010. Sebenarnya aku sudah mngedarkan borang kepada guru-guru setiap mata pelajaran. Kemudian diedarkan kepada murid-murid seramai lima orang. Akhirnya aku dapatkan siapkan ssqs dalam masa tiga hari. Hari Jumaat, 27.8.2010, siap semua. Aku meminta Guru Besar melihat sistem yang sudah lengkap. Aku mencadangkan agar tidak diprint sebab banyak kertas yg akan digunakan. Aku hanya menyimpan borang yang kuedarkan sahaja. Lega rasanya apabila sudah siap. Tetapi ada lagi kerja lain yang menungguku...kerja..kerja..kerja...aku buat satu..satu..yang penting,aku seronok dengan kerjaku tanpa ada paksaan atau gesaan.

No comments:

Post a Comment