SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Tuesday, August 10, 2010

Pemantauan Nazir

Aku menyiapkan rancangan mengajar Pendidikan Kesihatan dan mata pelajaran lain seperti biasa. Hari ini, aku siapkan ABM untuk pengajaranku nanti. Aku dipantau pada pukul 9.30 pagi. Dari semalam, makan minumku tidak aku hiraukan. Pagi itu, aku siapkan lembaran kerja dan ABM. Tepat pukul 9.30 pagi, aku masuk ke kelas. Kemudian Tn Hj. Husin masuk. Aku mengajar seperti biasa. Malangnya, sikap budak-budak kurang aktif seperti biasa. Aku risau. Setelah habis mengajar, aku dipanggil oleh Tn, Haji. Aku ditegur tentang pemilihan objektif. Jangan terlalu banyak. Sesuaikan dengan masa 30 minit. Kemudian refleksi. Aku menunjukkan buku Rekod Mengajarku yang kedua yang ada refleksi yang baik mengikut kehendak sekolah. Aku diminta fotostat latihan dan nota yang ditulis dalam buku tulis. Aku mengikut dan mendengar sahaja apa yang diberitahu.

No comments:

Post a Comment