SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Friday, April 16, 2010

Data Ujian SEGAK

15 April 2010- Pagi ini aku dikehendaki menghantar Data SEGAK di SMK Gemereh. Semalam, aku siapkan data tersebut dari pukul 8.30 hingga pukul 11.55 malam. Di sekolah, aku siapkan borang yang dikehendaki. Yang lucunya apabila sampai di sana, aku didapati bahawa satu muka surat tidak ada. Cikgu tu memberitahu borang tersebut mempunyai tiga muka surat. Aku maklumkan kepadanya perkara yang sebenar. Untuk tidak membuang masa dan menyusahkan orang lain, aku pinjam borang sekolah lain dan pergi fotostat di pejabat SMK Gemereh. Aku mengisi borang tersebut kemudian hantar. Aku bertanyakan tentang dataku yang dihantar, Cikgu Rabinah beritahu data SEGAK sekolahku tiada masalah. Alhamdulillah. Siap tugasku untuk program ini. Tepat pukul 1.00, aku pulang ke sekolah semula. Sebelum itu, aku menghantar kawanku ke rumahnya. Aku ada kelas tambahan bagi Tahun Lima. Kelas tambahan habis pada pukul 2.30 petang. Aku bergegas pulang ke rumah.

No comments:

Post a Comment