SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Monday, February 8, 2010

Siap Jua akhirnya...

Alhamdulillah...Akhirnya siap jua Sistem Maklumat Murid (SMM). Berpinar biji mata mengadap komputer. Syukurlah..bilangan murid sekolahku tidak ramai. Hanya 162 orang sahaja. Aku sudah nekad untuk menghantarnya sendiri walaupun pada mulanya GPK HEM memberi pandangan agar PAR sekolah kami menghantarnya. Aku memberi pendapat dan alasan yang kukuh kepada GPK HEM dan dia bersetuju dengan pendapatku. Aku tidak puas hati jika tidak menghantarnya sendiri untuk mengelakkan data tersebut dipulangkan. Pada pukul 2.30 petang, aku bergegas ke PPD dan berjumpa dengan Encik Othman Bin Mon sendiri. Semasa aku menunggu, aku bertembung dengan Kak Jaliah. Dia juga ingin menghantar maklumat SMM sekolahnya. Syukur..data sekolahku tiada masalah. Semua maklumat yang dikehendaki ada dan data lengkap. Aku juga sempat bertanya tentang data jenis darah dan maklumat murid yang tiada maklumat bapa kepada Encik Othman Bin Mon. Terima kasih kepada GPK HEM dan semua guru kelas.



Nurbisa :Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment