SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Saturday, March 13, 2010

Kemas Kini Blog

Syukur...Alhamdulillah.. Sikit-sikit kuubah blog Srikandi. Aku terpaksa mencari ilmu sendiri untuk memastikan blog sekolah sentiasa berubah coraknya. Aku banyak membuka blog guru-guru lain untuk mencari sesuatu yang lain. Aku banyak dapat ilmu dari situ. Tapi, impianku, aku ingin belajar dalam dunia ICT dan mempraktiknya untuk diriku, sekolah dan anak-anak didikku. Aku pernah bertanya kepada mereka yang berkemahiran, tapi jawapannya hampa dan mengecewakanku. Namun, jawapannya telah membakar semangatku untuk belajar dalam dunia ICT. Tapi, ada juga yang sanggup mengajarku dalam selok-belok menghasilkan banyak gambar. Terima kasih, kawan. Apa yang aku dapat, aku luahkan dalam blog sekolah, Srikandi.. Wahai kawan-kawanku, berikanlah aku sedikit ilmu ICT yang ada pada dirimu!

No comments:

Post a Comment