SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Saturday, March 13, 2010

Cuti

Hari ini bermulanya cuti. Sekolah kan dibuka pada 22 Mac 2010. Aku tidak pulang ke kampung. Bukan sebab tak nak balik...tapi ada kerja yang perlu disiapkan. Apabila sekolah dibuka, aku kan sibuk dengan program Kempen Anti Dadah, Rokok dan AIDS, sukan MSSD dan Mesyuarat Agung Pibg kali ke-35. Hari ini, aku lengkapkan Laporan Adab Belajar dan tanda buku budak-budak. Nanti, mesti siapkan agihan tugasan kempen dan mesyuarat untuk memudahkan guru-guru menjalankan tugas mereka. Nak siapkan minit curai lagi.. Semenjak aku gi mesyuarat atau kursus, aku belum buat minit curai lagi. Tapi, semua maklumat aku catat dengan baik dalam buku catatanku.



Nurbisa: teringat semasa temuduga...jawapan inilah yang kuberi semasa ditanya oleh penemuduga, mengapa tidak pulang ke kampung? Sibuk dengan tugas sekolah.....hehehehe

No comments:

Post a Comment