SETIAP CERITA... TERCIPTA DAN TERSIMPAN MEMORI

Sunday, November 22, 2009

Kesedihan Di Hati...

Hatiku masih diselubungi kesedihan. Setiap saat,air mataku kan mengalir tanpa dipaksa.Hilang seleraku. Dari semalam, hanya air yang dapat mengalir ke kerongkongku.Tapi hari ini,sedikit roti menjadi alas perutku. Aku tidak tahu mengapa hati ini begitu pilu. Lebih-lebih lagi mengenangkan nasib yang dialami oleh dia. Hatiku sebak setiap kali memandangnya. Redup matanya membuat hatiku bertambah sayu. Aku berasa terkilan kerana tidak dapat bersamanya. Aku menangis...dan menangis. Aku menangis bukan kerana merajuk atau marah atau berkecil hati...Aku tidak dapat melafazkan kata maaf ketika dia menghubungi kerana menahan sebak dan tangisku...Air mataku mengalir ketika berbalas mesej...

No comments:

Post a Comment